Durere

Durere...ce e durerea fizică în comparaţie cu durerea sufletului?
O durere infirmă, o durere care trece cu un calmant...în schimb, durerea sufletului...o dată ce s-a instalat...greu îşi mai ia zborul din lăcaşul în care s-a instalat atât de confortabil...
Ce poate alina durerea pe care o simt în adâncul sufletului meu? Poate doar vorbele pe care le aştept, dar ştiu că nu vor veni...nu vor veni pentru că orgoliul este uneori mai presus de orice sentimente, mai presus chiar de sentimentele de părinte.

Azi am simţit probabil pentru prima dată durerea din sufletul meu, e o durere sfâşietoare, cu atât mai mult cu cât în aceste momente aş fi avut nevoie de susţinere, de dragoste, de prezenţa tuturor celor dragi mie... este o etapă importantă din viaţa mea, o etapă care se încheie şi în care, pe lângă faptul că nu am lângă mine una din cele mai importante persoane din viaţa mea, prin orgoliul nemărginit de care dă dovadă îmi umbreşte puţina fericire pe care o simţeam...
Nu sunt genul de persoană care se autocompătimeşte şi nici nu doresc să fiu compătimită, îmi doresc doar să scap de toate aceste sentimente care şi-au făcut loc în sufletul meu, să îmi recapăt liniştea.
Va trece şi asta, aşa cum trec toate în viaţă, şi cum mereu vin altele...doar că...fiecare lasă o cicatrice adâncă în sufletul meu...

4 Response to "Durere"

  1. Cătălina Sfetcu says:
    11 iunie 2010 la 11:39

    Mihaella, draga mea, noi, prietenii tăi suntem alături de tine şi-ţi oferim toate cuvintele frumoase inventate! Pentru că le meriţi!

  2. Mihaella says:
    12 iunie 2010 la 20:24

    Îţi mulţumesc Cătălina...cuvintele tale sunt sigură că sunt din suflet

  3. Anonim Says:
    14 august 2012 la 23:59

    Ma regasesc in ce ai scris:(

  4. Mihaella says:
    15 august 2012 la 00:38

    Anonim...imi pare rau ... stiu ce simti...si eu am simtit-o si am exprimat dar...toate trec...si o sa vina un moment in care iti va ramane doar cicatricea asa cum am scris mai sus...acum e greu stiu...dar va trece...! Fii optimist/a!

Trimiteți un comentariu