O noua zi

Astazi e o noua zi...un nou inceput...fiecare zi e un nou inceput...chiar daca azi soarele inca nu si-a aratat splendoarea...lumina zilei reprezinta un nou inceput...o noua zi!
Viata isi continua cursul independent de ceea ce ne dorim noi, viata e un dar si trebuie sa ne bucuram de ea ca atare.
"Buna dimineata" orice dimineata trebuie sa fie intr-adevar buna numai pentru ca e o noua zi, pentru ca avem posibilitatea de a face ceea ce nu am facut ieri, de a ne bucura de lumina zilei, de darul vietii.
Buna dimineata voua, tuturor!

6 Response to "O noua zi"

  1. Alexandra says:
    24 aprilie 2010 la 10:20

    Buna dimineata!
    sa ai parte de o zi cat mai frumoasa, in care soarele sa iti mangaie fata cu razele sale si sa ai parte de un sfarsit de saptamana cat mai superb.

  2. Mihaella says:
    24 aprilie 2010 la 10:22

    Buna dimineata si tie Balaurita! Sper sa ai si tu o zi minunata!

  3. Dara says:
    24 aprilie 2010 la 10:51

    Buna dimineata! Cam tarziu, dar abia acum imi beau cafeaua, asa ca s-am mai luminat si ziua mea. ;))

  4. Mihaella says:
    24 aprilie 2010 la 14:24

    Dara...niciodata nu e tarziu pt nimic...
    Iti doresc sa ai o zi placuta si luminata in continuare!

  5. coryta says:
    24 aprilie 2010 la 20:44

    Te nasti, traiesti si mori, acesta este cursul vietii dar important este ... cum? O viata plina de iubire, asa cum iti doresti!

  6. Mihaella says:
    24 aprilie 2010 la 20:49

    Coryta...iti multumesc pentru minunatele cuvinte...O viata plina de iubire iti doresc si eu!

Trimiteți un comentariu