Pentru sufletul meu...

Titlul pe care l-am dat acestui articol este un raspuns...un raspuns la o intrebare pe care mi-o adresez mie insami de multe ori...de ce scriu? Scriu pentru sufletul meu...ca sa imi exprim gandurile, sentimentele, trairile, "bucatile mele de suflet"...
Am descoperit ca prin intermediul cuvintelor asternute pe hartie imi exprim cel mai bine trairile, sentimentele, gandurile.

Imi placea sa cred ca nu sunt singura care isi poate exprima sentimentele scriind, si la un moment dat, in timp ce imi pierdeam timpul pe net, am gasit un blog, al unei persoane deosebite, si am realizat ca intr-adevar mai exista persoane asemenea mie. A fost primul moment in care m-am gandit sa realizez si eu un blog...dar m-am razgandit apoi...poate de teama... teama ca vor exista persoane care, citindu-mi gandurile, sentimentele si trairile, citind "bucati din sufletul meu" se vor amuza de tot ceea ce se ascunde in interiorul meu...si am renuntat... dar am continuat sa citesc acel prim blog pe care l-am descoperit si acest lucru m-a impulsionat intr-un fel, asa incat am hotarat sa imi asum riscul ...
Am facut acest lucru pentru ca, prin cuvintele pe care acea persoana le transmitea celorlalti prin blogul propriu, am inteles ca e doar decizia mea daca imi exprim sau nu sentimentele, gandurile si trairile! E doar decizia mea sa fac ce imi place si ce consider ca e mai bine pentru mine!



0 Response to "Pentru sufletul meu..."

Trimiteți un comentariu