Mi-e dor ...


In fiecare zi a saptamanii, in fiecare ora a fiecarei zile mi-e dor...un dor nebun de tine...!
Mi-e dor sa ma trezesc in bratele tale...mi-e dor sa iti pregatesc cafeaua in fiecare dimineata...mi-e dor sa te privesc...mi-e dor sa ma privesti...mi-e dor sa te sarut...mi-e dor sa ne facem planuri...mi-e dor sa imi soptesti ca ma iubesti...!Mi-e dor de noi!
Distanta ne desparte acum, dar stiu ca niciodata sufletele noastre nu se vor desparti, iubirea ne va tine mereu uniti, iubirea noastra nu e trecatoare, nu e un vis ce se va pierde o data cu primele raze ale soarelui, iubirea noastra e o realitate placuta, in mijlocul evenimentelor neplacute care ne inconjoara ceas de ceas!
Esti atat de departe...si totusi atat de aproape in inima mea...in gandul meu...in fiecare vis!
Visez mereu la clipa reintalnirii, la clipa revederii si doar acest gand ma ajuta sa iti suport absenta!

0 Response to "Mi-e dor ..."

Trimiteți un comentariu