Sunt puternica...

"Ti s-a dat viata asta pentru ca esti suficient de puternic/a sa o traiesti!" 
Dar cand sunt la pamant in aceasta viata...unde gasesc puterea de a continua? Cand visele mi se destrama unul cate unul, cand nimeni nu imi mai e aproape... Cine imi da aceasta putere? 
Sunt tentata sa spun EU INSAMI... trebuie sa gasesc in mine puterea de a ma ridica si de a continua, de a-mi urma visele, de a le culege, bucata cu bucata, de a le recladi... dar voi gasi aceasta putere in mine...? Voi reusi sa ma ridic si sa merg mai departe...? 
Ceva imi spune ca TREBUIE sa o fac... pentru acea persoana pentru care inca mai insemn ceva... singura poate... si voi cauta in adancul sufletului meu forta necesara si o voi face..pentru tine si pentru mine..pentru NOI...ma voi ridica si voi fi langa tine...mereu!
In final DA...sunt suficient de puternica sa imi traiesc viata!

0 Response to "Sunt puternica..."

Trimiteți un comentariu