Oameni frumosi, suflete dragi

Toti cei care ati trecut prin viata mea  aveti un loc special!
Multi ati plecat, putini ati ramas!! Dar ati trecut prin viata mea si ati ramas in sufletul meu..!
Ati intrat in viata mea (in sufletul meu) mai greu sau mai usor, mi-ati fost alaturi in clipe bune si in clipe grele, m-ati sprijinit, m-ati incurajat, m-ati iubit sau nu, eu v-am iubit pe toti!
Desi ati plecat...mi-ati lasat amintiri...amintiri frumoase pentru ca doar pe alea le-am pastrat, doar momentele bune....si daca ati trecut prin viata mea, daca mi-am deschis sufletul in fata voastra a fost pentru ca mi-ati fost oameni dragi, pentru ca v-am considerat suflete dragi mie!
Azi vreau sa:

Va multumesc ca ati trecut prin viata mea!
Va multumesc ca mi-ati fost alaturi!
Va multumesc pentru ca mi-ati dat ocazia si sansa sa va cunosc si sa va am alaturi!
Va multumesc pentru amintirile pe care mi le-ati lasat si momentele petrecute impreuna!
Va multumesc ca v-am avut!

Fie ca mi-ati fost prieteni sau doar cunostinte, ati fost si veti ramane oameni frumosi, suflete dragi mie!!

2 Response to "Oameni frumosi, suflete dragi"

  1. BlueAngel says:
    24 septembrie 2012 la 00:42

    Nu stiu...nu cred ca e deajuns sa ne multumim cu faptul ca cineva a fost in viata noastra...ci cred ca multumiti am fi mai tare daca am sti sa tinem acele persoane alaturi de noi cu orice pret...acele persoane la care spunem ca tinem:) Frumoase ganduri...:)

  2. Mihaella says:
    24 septembrie 2012 la 11:51

    Da..probabil ai dreptate... eu insa nu as spune frumos ar fi...as spune ideal ar fi...si cum idealul si realul...nu sunt intotdeauna aceleasi...realul ne ramane!
    Si totusi...poate ca eu ma multumesc cu putin...ma multumesc ca i-am avut...decat sa nu ii fi avut deloc sau sa fi ajuns sa tragem de ceva ce nu mai mergea!
    Si cum se spune..."Dragoste cu forta nu se poate!" ... in momentul in care o persoana decide sa se indeparteze de tine... decide ca nu te mai vrea in viata sa...ar fi penibil sa te agati de acea persoana si sa o sufoci....e mai bine cred eu...sa pastrezi ce a fost frumos si sa ii respecti decizia...asta e un semn mai mare de prietenie decat sa insisti .. consider eu!
    Multumesc pentru vizita!

Trimiteți un comentariu