Promisiune

Ti-am promis candva
Sa fiu mereu in preajma ta
Ca iti e greu, ca iti e bine
Eu mereu voi fi cu tine
Sa te alin, sa te mangai
Orice vei vrea tu poti sa-mi spui
Atunci ti-am mai promis ceva
"Nu voi iesi din viata ta,
Decat atunci cand tu vei vrea!"
Azi imi incalc promisiunea,
Desi nu asta e dorinta mea...
M-ai evitat cat ai putut,
Sa-mi spui ceva nu ai mai vrut,
Ai trimis vant, ai trimis ploi
Sa-mi spuna ele-n locul tau
Ca nu mai sunt in gandul tau!
Acum, oricat de greu mi-ar fi,
Dorinta iti voi implini,
Asa cum am facut mereu, 
Voi renunta la locul meu,
Ce l-am avut in viata ta,
Sau a fost doar in mintea mea!
Iti doresc tot ce-ti doresti,
Visele sa-ti implinesti,
Fericirea s-o-ntalnesti,
Si linistea sa ti-o gasesti!
Tot ce eu imi mai doresc.
E, daca poti, sa-ti amintesti
C-am fost candva in viata ta
Si ti-am dat tot ce-am putut da!!
Si iti mai fac o promisiune
S-o tii minte pentru tine
Locul tau va exista
Mereu in inima mea!!

0 Response to "Promisiune"

Trimiteți un comentariu