Azi...sunt fericita!!

Azi ... sunt fericita!!! 
Azi ... am o stare de euforie!!! 
Azi zambetul imi inunda fata!!!
Pentru simplul motiv ca va am pe voi...oamenii dragi ai sufletului meu!!! Pentru ca desi nu sunteti toti langa mine...sunteti cu mine mereu...in sufletul meu...!! 
Pentru ca desi am lipsuri ... ca oricare... ma simt cea mai bogata ca va am pe voi ... ingerii mei... ca va pasa de mine ... ca nu sunt singura ... ca soarele straluceste in fiecare zi ... ca iubirea ma face sa vibrez ... ca afectiunea voastra ma face mai puternica ...!!!
Avandu-va pe voi am inteles ca trebuie sa pretuiesc ceea ce am si ceea ce e al meu si doar al meu... am invatat sa ma bucur nu doar de fericirea si iubirea mea ci si de a celor care ma inconjoara!!!
Va multumesc ca existati si ca imi sunteti aproape!!!

0 Response to "Azi...sunt fericita!!"

Trimiteți un comentariu