Fericirea...!!!

"Fericirea e relativa" spun unii...si probabil ca au dreptate...fericire absoluta nu exista...pentru ca mereu intervine ceva in momentele de fericire...ceva care te atinge...care iti diminueaza "fericirea absoluta" pe care o simti...
Si totusi...exista momente...scurte ce-i drept...cand te simti fericit/a...cand simti ca toata lumea e a ta....cand te simti important/a...cand esti totul pentru cineva!!
Fericirea mea nu e absoluta...dar exista si exista doar datorita tie IUBITUL MEU!!! Fericirea mea e privirea ta, sarutul tau, mangaierea ta...fericirea mea vine din lucrurile marunte pe care tu mi le oferi zilnic...prin prezenta ta, prin spiritul tau, prin iubirea ta!!!
Fericirea mea...relativa...va exista mereu in prezenta ta...poate nu absoluta dar suficienta pentru mine..pentru sufletul meu...suficienta pentru linistea mea...pentru viata mea...!!!
 

0 Response to "Fericirea...!!!"

Trimiteți un comentariu