Soy tu mujer

Sunt femeia ta
 

Nu stiu daca ai fost tu 
Iubire, cate lucruri am gasit in tine
Privirea ta s-a regasit 
Reflectata ininteriorul meu
Umplandu-mi viata de iluzie si iubire
Azi iti dau libertatea mea
Am incredere in tine
Ca piatra va fi iubirea mea pentru tine
Iti voi da toate visurile mele
Orele mele de somn
In bratele mele consolare
Fortele tale sa continui 
Iti voi da intreg cerul
Dar cu tine voi zbura
Ca vantul te respir 
Si urmez aerul setei tale
Iti voi darui intreaga mea viata
Sunt femeia ta
Stiu doar ca intre noi 
Este mai mult decat incredere
Las in mainile tale viata mea si fiinta mea
Azi iti dau libertatea mea
Am incredere in tine
Ca piatra va fi iubirea mea pentru tine
Iti voi da toate visurile mele
Orele mele de somn
In bratele mele consolare
Fortele tale sa continui 
Iti voi da intreg cerul
Dar cu tine voi zbura
Ca vantul te respir 
Si urmez aerul setei tale
Iti voi darui intreaga mea viata
Sunt femeia ta
Iti voi da toate visurile mele
Orele mele de somn
In bratele mele consolare
Fortele tale sa continui 
Iti voi da intreg cerul
Dar cu tine voi zbura
Ca vantul te respir 
Si urmez aerul setei tale
Iti voi darui intreaga mea viata
Sunt femeia ta
 
 

0 Response to "Soy tu mujer"

Trimiteți un comentariu