Cand Soarele apune...

Cand Soarele apune...si totul se intuneca in lumea mea... cand simt o apasare atat de puternica in adancul sufletului meu...cand ma simt atat de dezamagita...cand durerea si tristetea ma invaluie si imi sterg zambetul de pe fata...imi aduc aminte ca Soarele va rasari din nou.. ca dupa fiecare furtuna...dupa fiecare tunet si fulger ce imi lumineaza pentru o secunda sufletul intunecat...vine vremea buna...vine lumina si caldura...!!!
Momentan...in absenta Soarelui...ratacesc...ratacesc pe caile intunecate si nestiute ale tristetii...ale amintirilor...ale deznadejdii...ale indoielii...si astept...astept ca Soarele sa-si arunce o raza in directia pasilor mei rataciti... sa ma scoata din umbrele intunericului care imi ingheata sufletul...!!!

0 Response to "Cand Soarele apune..."

Trimiteți un comentariu