Am plecat...

Am plecat din nou ... si stiu ca iti e greu...si stiu ca simti ca ai ramas singura ... ca am plecat de langa tine la fel ca ceilalti ...!!!
Dar tu stii ca nu e asa ...  in sufletul tau simti ca nu am facut-o ... nu am plecat si nu voi pleca niciodata de langa tine ... nu esti si nu vei fi niciodata singura ... te voi asculta si voi intelege ce spui fara cuvinte... stii ca nu sunt ca ceilalti si stii ca nu o sa te dezamagesc ... nu cu voia mea!!!  
Nu esti singura pentru ca o parte din mine a ramas acolo ... cu tine ... si de cate ori simiti nevoia sa fiu langa tine voi fi acolo ... ma gasesti in sufletul tau si imi simti prezenta mereu dispusa sa iti fie alaturi!!!
NU UITA!!! NU ESTI SINGURA BLUE!!!

2 Response to "Am plecat..."

  1. BlueAngel says:
    16 martie 2012 la 11:41

    Nu imi deschid sufletul larg in fata multor persoane...insa in fata ta am reusit mereu sa fiu mereu deschisa ptr ca simteam ca esti ca si o cetate cu portiile larg deschise gata pregatita sa ma primeasca cu caldura si iubire...alaturi de tine am trait clipe minunate...si da..cand ai plecat am simtit ca o parte din tine ai lasat`o langa mine...stiai ca am nevoie de ea...stiai ca esi persoana care eu fara ea nu sunt eu...iti multumesc...offf...mi`e un dor nebun de tine...:(

  2. Mihaella says:
    16 martie 2012 la 11:46

    Si mie mi-e dor de tine draga mea si imi lipsesti mereu...nici nu ai idee cat...
    Mereu voi fi langa tine si mereu voi fi aceeasi pentru tine indiferent cat de departe sau aproape as fi...stii ca o sa ma intorc si stii ca mereu vei avea parte de aceeasi iubire si caldura...clipele minunate pe care le-am trait vor ramane si vor veni si altele...cu siguranta la fel de minunate...
    Te imbratisez din departare :*!!!

Trimiteți un comentariu