Mi-e dor...

Mi-e dor de zilele frumoase petrecute cu tine...mi-e dor sa vin la tine...sa te gasesc dormind...sa te trezesc cu "Ninna Nanna" ...
Mi-e dor sa mai vorbim dimineata prin mesaje....mi-e dor sa ne bem cafeaua impreuna...virtual sau la tine in bucatarie...mi-e dor sa povestim vrute si nevrute...mi-e dor sa ne contrazicem fara sa ajungem uneori la un acord...mi-e dor sa mergem la "shopping la casa de moda"...mi-e dor sa facem zeci de poze si apoi sa le stergem "ca nu am iesit bine"...
Mi-e dor sa ne plimbam...mi-e dor sa ascultam muzica impreuna...mi-e dor de noi... de prietenia noastra!
Mi-e dor si mi-am facut atatea planuri ca in curand vom trai din nou impreuna toate aceste clipe...si mi-e atat de greu ca stiu ca asta nu se va intampla...! Si cel mai tare ma doare "pai nici sa nu ma mai cunosti daca nu ne vedem".... e greu...foarte greu !!!
Si doare al naibii de tare !!!

6 Response to "Mi-e dor..."

  1. Poze nunta Antonia says:
    31 octombrie 2011 la 16:58

    felicitari, in primul rand pentru blog,
    iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare

  2. Mihaella says:
    31 octombrie 2011 la 22:07

    Multumesc mult Antonia din pacate nu mai am timp sa postez asa cum mi-as dori...sper k in viitor sa revin la acest blog...

  3. fluturas says:
    15 martie 2012 la 19:04

    chiar daca nu ne-am vazut niciodata,fata in fata...chiar daca nu am putut sa ne imbratisam...niciodata...chiar daca suntem departe fizic...si in ultima vreme...ne-am certat...AS vrea sa sti RAMONA ca mereu eram cu gandul la tine nu era zi sa nu ma gandesc la tine...uneori orgolioasa si de multe ori neincezatoare..cu frica...lasam zilele sa treaca...stiu am gresit...suntem oameni si toti gresim...imi pare rau ca am procedat astfel...facand asta ne-am indepartat una de alta ...nu credea-am vreodata sa ajungem aici..nu pot sa ma exprim in cuvinte ceea ce simt...golul, din sufletul meu...stiu doar ca imi doresc sa putem fii ca inainte...ore intregi la povesti pe skype..voie buna pe imvu..si multe altele ce le faceam impreuna...stiu ca nu vom mai fi la fel niciodata...timpul si-a pus amprenta pe tot ceea ce insemna noi...IMI PARE RAU...
    dar sper totusi ca va veni o zi in care vo-m fii la fel ca atunci...as vrea sa stii ca nu esti singura esti mereu in mintea si sufletul meu ...desi ti-e greu sa crezi...eu sunt aici ori de cate ori vei avea nevoie...probabil eu nu sunt accea prietena de care zice miha.si clipul.:(poate nu voi putea fi niciodata..dar as vrea macar sa ma consideri o amica mai apropiata...va imbratisez cu drag pe aman2 :* >:D<

  4. Mihaella says:
    15 martie 2012 la 20:19

    Fluturas...toti gresim...poate va fi bine...multumesc de vizita...te imbratisez si eu :*

  5. fluturas says:
    15 martie 2012 la 20:24

    da asa e :***felicitari ptr blog..ster sa te apuci iar ...sunt lucruri minunate aici.:**

  6. Mihaella says:
    15 martie 2012 la 20:26

    o sa ma apuc cu siguranta :*

Trimiteți un comentariu