Te caut

Nu trece minut, oră, zi fără să îmi amintesc cum era viaţa mea înainte de a te cunoaşte, de fapt înainte de a te găsi...pentru că da....te-am căutat, deşi nu ştiam când vei apărea, de unde sau cum, ştiam că undeva exişti şi că vei veni într-un final...
Acum deşi ştiu că iubirea ne uneşte, deşi inimile noastre se completează, deşi sufletul meu şi-a găsit împlinirea lângă tine, încă te caut... te cau
t pentru că acum nu eşti aici, te caut pentru că îţi simt lipsa, te caut pentru că îmi lipseşti!
Îţi caut privirea care îmi dădea mereu putere să continui, îţi caut mângâierea care îmi alina durerile, îţi caut zâmbetul care mă întărea...te caut...în orice colţ, în orice picătură de ploaie, în fiecare rază de soare, în orice loc! Şi nu eşti aici...
Îmi dai putere ori de câte ori îţi aud vocea, ori de câte ori îmi spui că mă iubeşti, dar prezenţa ta lipseşte...tu lipseşti!
Şi acum, când clipa revederii se apropie, timpul îmi pare tot mai lung, n
opţile sunt tot mai negre...doar gândul că ne vom revedea mă întăreşte, doar cuvintele tale îmi dau putere să continui!
"Te iubesc"...ce cuvinte minunate, dar câtă valoare capătă când le spui persoanei dragi, privindu-l/privind-o în ochi...!!!
Chiar dacă acum nu te pot privi, chiar dacă acum nu te pot atinge, chiar dacă nu îţi simt prezenţa, ştiu că tu exişti şi nu pot decât să te iubesc din ce în ce mai mult!


4 Response to "Te caut"

  1. Alexandra says:
    1 iunie 2010 la 08:03

    foparte frumos...vei vedea ca timpul o sa treaca foarte repede, iar clipa revederii va sosi si te vei simti foarte bine

  2. Cătălina Sfetcu says:
    1 iunie 2010 la 10:30

    Mihaella, merg la suflet vorbele tale. Îţi doresc să revină cât mai curând, pentru ca iubirea voastră să se împlinească şi în atingerea a două bucăţele din Univers :)

  3. Mihaella says:
    1 iunie 2010 la 12:28

    Mulţumesc Balaurita timpul o să treacă sunt conştientă şi probabil va trece foarte repede...dar când aştepţi...orele par zile...şi zilele luni...în sfârşit...speranţa mă însoţeşte

  4. Mihaella says:
    1 iunie 2010 la 12:59

    Mulţumesc Cătălina...abia aştept şi eu să vină momentul în care iubirea noastră se va împlini

Trimiteți un comentariu