Povestea unei iubiri...fara sfarsit !!!



Povestea LUI...cuvintele si sentimentele LUI...
Aceste cuvinte, aceasta poveste nu imi apartin, dar ma includ...
"Cand m-am nascut, am visat ca imi voi intalni iubirea...de fapt marea iubire :x:x:x
Acea persoana deosebita, pe care urma sa o intalnesc, si de care sa ma indragostesc orbeste....inca nu venise pe lume !!!
Dupa ce s-a nascut zanuta mea, am inceput sa o caut...am cautat mult...dar in zadar...nu o gaseam! In timpul cautarilor mi-a tinut "companie" o alta fata S., care voia sa ma convinga ca este zanuta mea...la un moment dat am inceput sa o cred...dar cand credeam ca e mai bine...s-a razgandit !!! Lucru care acum ma bucura ... si stii de ce...!?!
Pentru ca asa am gasit-o pe zanuta mea adevarata...cea de care m-am indragostit si pe care O IUBESC din tot sufletul !!!
Sunt fericit alaturi de ea si ii simt lipsa cand nu e langa mine!!! Vreau sa fim impreuna pana la "adanci batranete"...asta e tot ce imi doresc.
Povestea inca nu are un final, dar daca va avea, sper sa fie unul fericit...ceva de genul..."si s-au iubit...nu doar pana la moarte...ci si dincolo de aceasta" !"

3 Response to "Povestea unei iubiri...fara sfarsit !!!"

  1. Aripi de vant says:
    31 ianuarie 2010 la 21:56

    Buna, Mihaela!
    Iti multumesc foarte mult pt cuvintele atat de sincere si calde, trimise de departe...
    Iti mai multumesc pt rabdarea pe care ai avut-o citindu-mi... sufletul... cu fiecare particica ce-l compune! :)
    Sigur ca imi va face placere sa mai vorbim... asa incat o sa te rog sa-mi lasi id tau de mess intr-un mesaj!
    Te pup! Cu mare drag,
    Sidonia!

  2. Anonim Says:
    24 mai 2010 la 23:55

    ~putini au parte de o PRIETENIE ADEVARATA!!esti o norocosa k o ai pe Ramona..si ea pe tne;x..super videoclipu` si textele;;):-*

  3. Mihaella says:
    25 mai 2010 la 00:33

    Multumesc anonim...si eu ma simt norocoasa sa stiu ca sunt inconjurata de oameni carora le pasa de mine si carora le pot impartasi gandurile si sentimentele mele.

Trimiteți un comentariu