Inceput de drum...


Absolut tot ceea ce se intampla in lumea asta are un inceput...o relatie incepe cu o privire, cu un sarut...ziua incepe dimineata...viata incepe cu lacrimi ( lacrimi de nou nascut) !
Ori de cate ori simtim ca greutatile vietii ne doboara ne dorim o alta viata, ne dorim un nou inceput, un nou drum. Acest lucru implica responsabilitati din partea noastra, intelegere din partea celor care ne inconjoara si multe etape de parcurs...cu toate astea ne dorim un nou inceput ! Si facem tot ce ne sta in putinta pentru a ajunge la un nou inceput.
Un nou inceput imi doresc si eu in aceste momente...realizarea acestui blog face parte din noul inceput pe care mi-l doresc...e un prim pas catre noul drum pe care vreau sa pasesc...
De ce? Pentru ca mereu mi-a placut sa scriu ceea ce simt, dar niciodata nu am avut curajul sa ii las pe altii sa stie ceea ce simt...doream ca ceilalti sa inteleaga ce simt si ce imi doresc fara ca eu sa le spun...si mi-a luat ceva timp sa inteleg ca asta nu se poate...acesta este unul din motivele pentru care m-am hotarat sa arat tuturor ceea ce simt...sa ma fac inteleasa !!!

0 Response to "Inceput de drum..."

Trimiteți un comentariu