In lipsa ta...

In lipsa ta am invatat ce inseamna singuratatea, in lipsa ta am invatat ce inseamna intunericul, in lipsa ta am invatat ce inseamna sa-ti fie dor!
Nu am fost singura, dar fara tine m-am simtit mai singura ca oricand, nu a fost intuneric, dar in absenta ta lumina si-a pierdut intensitatea, nu ai fost langa mine si in lipsa ta, mi-a fost dor si a durut...!
M-ai invatat sa te iubesc si m-ai facut sa iti simt lipsa, cum nimeni nu a reusit sa o faca inainte!
Te iubesc si iti simt lipsa cu fiecare clipa, cu fiecare respiratie, cu fiecare bataie a inimii.

In lipsa ta...iti astept mangaierea, prezenta, iubirea!!!

2 Response to "In lipsa ta..."

  1. fluturas says:
    22 octombrie 2012 la 02:32

    frumoasa iar poza :X

  2. Mihaella says:
    26 decembrie 2012 la 12:31

    Multumesc :) :*

Trimiteți un comentariu