Mi-e greu


Mi-e atât de greu când văd atâta lume plină de durere......atâta lume supărată...mi-e greu să te văd pe tine PRIETENA MEA că suferi şi cel mai greu mi-e că nu pot să te ajut cu nimic...nu pot să fac nimic să îţi fie bine!
Mi-aş dori să pot face ceva pentru tine, mi-aş dori să te pot ajuta mai mult decât cu un simplu sfat pe care oricând ţi-l dau, mi-aş dori să pot să fac ceva să îţi fie bine, să nu mai suferi...
Mă doare enorm durerea ta, suferinţa ta, lacrimile pe care le ascunzi în sufletul tău, lacrimile pe care le ascunzi de ochii altora, zâmbetul fals pe care îl afişezi, mă doare şi doare atât de tare!
Oricând voi fi lângă tine, oricând îţi voi fi aproape indiferent cât de departe voi fi!

3 Response to "Mi-e greu"

  1. BlueAngel says:
    13 august 2010 la 23:32

    Intre rau si bine, intre frumos si urat, intre minciuna si adevar, intre lumina si intuneric, intre frica si curaj, viata noastra merge inainte. Ne dresam inimile sa simta bucuria si sa alunge tristetea, iar mintea ne-o educam gandind pozitiv mereu. Iar printre toate acestea, noi trebuie sa gasim pacea si linistea, siguranta, echilibrul. Fiindca numai avandu-l putem merge mai departe, putem face spectacolul sa continue. Avem puterea aceasta, avem datoria aceasta....Trebuie sa mergem inainte....nu fi trista...sti ca sunt puternica...!! Iti multumesc ptr tot ceea ce faci ptr mine...crede`ma e mai mult decat crezi ca e...!:*:*:*:*

  2. BlueAngel says:
    6 septembrie 2010 la 13:57

    ....imi lipsesti enorm....:(:(....

  3. Mihaella says:
    7 septembrie 2010 la 14:11

    Si tu imi lipsesti enorm...dar..o sa fie bine...Te pup!

Trimiteți un comentariu