Primavara...

A venit primavara...calendaristic vorbind...pentru ca in rest nimic altceva nu arata ca ar fi venit primavara...
Nimic nu mai e cum era "pe vre
muri"...de ceva timp cateva ganduri si-au facut loc in mintea mea...cateva ganduri pe care am vrut sa le evit, sa nu le dau atentie dar...se pare ca nu pot...imi revin mereu in minte cu si mai multa intensitate parca...despre ce e vorba? Despre cat de mult s-a schimbat lumea, despre cat de rai au devenit oamenii, uneori mi se pare impropriu spus cand aud vorbindu-se despre faptul ca suntem umani...unde e umanitatea din noi, unde e compasiunea?
Am facut o legatura pentru ca se pare ca nici vremea nu mai tine cu noi...nic
i primavara parca nu vrea sa isi mai intre in drepturi ca in alti ani, nici soarele sa ne lumineze si sa ne incalzeasca, sa ne trimita razele lui.
Era atat de frumos cand venea pri
mavara, soarele stralucea pe cer, copacii incepeau sa infloreasca, trilurile pasarilor se auzeau in copaci, copiii ieseau cu gramada afara, la joaca...nimic din toate aceste lucruri nu se mai intampla...nu am mai vazut copiii zburdand, razele soarelui incalzind...e dureros...sa vezi cum viata transforma oamenii in masinarii, care nu urmaresc decat sa produca bani, bani si cat mai multi bani...
E dureros sa vezi cum lumea uita sa se bucure de primavar
a, de viata, de micile bucurii care dau culoare vietii, totusi...ma intreb oare mai exista primavara macar in sufletele oamenilor?
E poate o ultima speranta ca in sufletele noastre mai exista un strop de umanitate, de iubire, de afectiune, de bucurie...macar in suflet sa pastram primavara.

E atat de frumos acest anotimp, e atat de minunat sa vezi cum natura reinvie, e atat de extraordinar acest proces al vietii...avem atat de multe de invatat de la natura si totusi...inchidem ochii in fata acestor minunatii...sa lasam la o parte "marile" probleme care apar pe parcurs si sa ne bucuram de viata, de primavara, sa lasam razele soarelui sa ne incalzeasca inimile, sa ne recapatam zambetul, sa ne bucuram de tot ce e frumos!
As vrea ca in sufletul meu sa fie mereu primvara, sa am puterea sa ma bucur mereu de toate aceste minunatii ale vietii, mici dar atat de minunate. Acelasi lucru va doresc si voua tuturor.
Sa aveti mereu primavara in suflete!

1 Response to "Primavara..."

  1. denisia says:
    8 martie 2010 la 10:02

    La mulţi ani! Un 8 martie plin de culoare, flori şi zâmbet.

Trimiteți un comentariu